Catfish Angler Forum at USCA banner
601 - 620 of 1,016 Posts
Mijn tweede oogst van vijgen begon gisteren rijpe vijgen te produceren.

Voor de tweede nacht op rij sliep ik elke nacht tien uur, WOW.

Het team begint tegen me te praten als ik 's ochtends opsta, ik zeg, ik weet niet wat je zei omdat ik mijn gehoorapparaten niet in heb, ze kijkt me met afschuw aan, ISYN.
Verse vijgen brengen goede herinneringen terug. We hadden een boom in onze achtertuin, net als mijn oma. Oma bracht de hele dag in de keuken door met het maken van vele liters vijgenjam. Het was een van mijn favoriete traktaties, geserveerd over ijs of een stuk taart. Zelfs geweldig op een sneetje toast. YUM!

Vandaag op zoek gegaan naar brasem voor kunstaas. Ook de leveranciers gecontroleerd die blauwrug haring verkopen om er zeker van te zijn dat ze er een paar hebben. Ik hoop dit weekend te vissen. Uit de regenvoorspellingen blijkt dat ik zondag in plaats van zaterdag ga vissen. Vanavond naar de karateles van mijn kleindochter geweest om naar haar te kijken. Daarna met mijn zoon naar een Chinees buffetrestaurant geweest om te eten. Het was een goede dag........

Hetzelfde hier met de hoortoestellen, ik zeg tegen mijn vrouw dat ik ze uitdoe en ze praat nog steeds als een gek en ik kan geen woord verstaan wat ze zegt. lol Ik moest teruggaan en mijn oude hoortoestellen gebruiken, de VA wil gewoon niet toegeven dat deze nieuwere defect zijn. Ik heb zelfs uit eigen zak een hoorarts buiten de VA betaald om ze te laten controleren, ze zijn nu slechter dan voorheen. Het klinkt alsof wie er ook praat in een vat zit op ongeveer 30 meter afstand. Ach ja, zo is het leven.

Mac, mijn zus hield van vijgen, maar om de een of andere reden vind ik ze helemaal niet lekker. Ze nam wat aardbeienjellymix en mengde het met rijpe vijgen en maakte jam, ik maak geen grapje, dat smaakte naar de beste aardbeienjam die ik ooit heb gegeten.
Jim, contact opnemen met deze dienst kan je een uitweg bieden uit de situatie waarin je je bevindt >>> Patient Advocates: A Look At Their Roles And Responsibilities | VA Eastern Colorado Health Care | Veterans Affairs .
Alle VA-klinieken en -ziekenhuizen hebben deze dienst

Mijn vrouw en ik hebben gisteren weer 20 vlonderplanken op de steiger vervangen, nog maar 20 te gaan. Ik vind het niet erg om de nieuwe te plaatsen en vast te schroeven, maar ik vind het niet leuk om de oude eruit te halen. Vrouw is goed, geen uitstekende hulp als ik haar bezig kan houden, maar als er meer dan vijf minuten zijn waarin ze niet bezig is, zal ze weglopen en onkruid gaan trekken of zoiets.
Gehoorverlies is een bijzondere aandoening, vrouw weet dat ik zonder de hulpmiddelen niet goed kan horen, maar zal iets tegen me zeggen terwijl ze weggaat met haar normale stem en geĂŻrriteerd raken als ik zeg: "Ik kan je niet horen". Een man die zijn gezichtsvermogen verliest, heeft de sympathie van de meesten, een man die zijn gehoor verliest, heeft de meesten geĂŻrriteerd op hem.
Vijgen, "Heck Yea", ik zit op een vrij restrictief dieet, maar sta mezelf eigenlijk een Fig Newton toe ongeveer drie dagen per week voor het ontbijt.
Had gisteren mijn 6 maanden bezoek aan de dokter. Het dieet lijkt te werken, weer drie pond afgevallen voor een totaal van 43 pond verloren sinds maart. Mijn bloeddrukmedicijnen zijn met de helft verminderd en triglyceriden (SP incorrect?) medicijnen zijn geëlimineerd.
Nou, beter terug naar de vijver gaan en oude vlonderplanken gaan opruimen. Alleen, de vrouw had een verjaardagsfeestje voor de 2-jarige kleindochter van haar broers.

Discussion starter · #608 ·
Al weken geen regen van enige betekenis. De gazons worden bruin. Geen regen in de voorspelling voor de komende 10 dagen.
Er komt volgende week een vreemde front op ons af. Goede kans op regen de hele week, en dinsdag kan het oplopen tot in de bovenste 20 graden.

Keef, St. Louis Mo. was vanmorgen groots in het nieuws, het lijkt erop dat ze een criminaliteitsprobleem hebben en sommigen vragen GOVCO om er iets aan te doen. Criminaliteit in St. Louis - Wikipedia

Mac, er is niets veranderd. Toen ik in het leger ging, liepen een dozijn van ons over Gas Light Square. Een oude zwarte man haalde wat drank voor ons, op de terugweg stopte een agent plotseling en zei: "Zijn jullie gek? Dit is het gevaarlijkste blok in de hele stad, verdwijn hier!!!!" LOL. We waren toen allemaal minderjarig.

Ik denk dat ze nationale garde waren op elke luchthaven, bus- en treinstation in een vreemd land waar ik ben geweest.
Omdat ik op jonge leeftijd kaal was, had ik geen problemen met het kopen van alcohol op 16-jarige leeftijd. De staat veranderde naar 18 jaar voor bier, werd gecontroleerd toen ik 19 was.
Ik heb nog 2 bestellingen voor puur lood en 1 voor wielgewichtstaven. Ik hoop dat ik genoeg puur lood heb zonder meer te hoeven kopen.
Ik wacht op koeler weer, moet wat 1/4, 3/8 en 1/2 oz spit shoot sinkers gieten. Kan net zo goed alle 3 de mallen tegelijk laten draaien.
Kroger had Quaker Chewy granola repen voor de normale prijs van $2,79 in de uitverkoop voor $1,36. Ik kreeg 10 pakken aardbeienyoghurt. Ik had vanmorgen 3 repen bij mijn koffie. De winkelwagen was vol, zag maar 3 smaken. Zou bosbessenyoghurt hebben gekocht als ik het had gezien.
Het huis werd gisteravond super koel, de thermostaat stond op 60 en sloeg vroeg in de ochtend af. Ik moest een quilt aan mijn deken toevoegen. De temperatuur van vandaag wordt rond 15.00 uur 90.
Ga naar buiten om te zien wat ik kan doen.
Jason moet 's ochtends in het ziekenhuis zijn. Ze stuurden een pomp en spoelkit mee naar huis voor de avond. Ze denken dat hij klaar zal zijn tegen 26 september. Hij kan niet werken terwijl hij de medicijnen gebruikt.

601 - 620 of 1,016 Posts