Nog een warrige draad geboren.
Verse vijgen brengen goede herinneringen terug. We hadden een boom in onze achtertuin, net als mijn oma. Oma bracht de hele dag in de keuken door met het maken van vele liters vijgenjam. Het was een van mijn favoriete traktaties, geserveerd over ijs of een stuk taart. Zelfs geweldig op een sneetje toast. YUM!Mijn tweede oogst van vijgen begon gisteren rijpe vijgen te produceren.
Voor de tweede nacht op rij sliep ik elke nacht tien uur, WOW.
Het team begint tegen me te praten als ik 's ochtends opsta, ik zeg, ik weet niet wat je zei omdat ik mijn gehoorapparaten niet in heb, ze kijkt me met afschuw aan, ISYN.
Jim, contact opnemen met deze dienst kan je een uitweg bieden uit de situatie waarin je je bevindt >>> Patient Advocates: A Look At Their Roles And Responsibilities | VA Eastern Colorado Health Care | Veterans Affairs .Hetzelfde hier met de hoortoestellen, ik zeg tegen mijn vrouw dat ik ze uitdoe en ze praat nog steeds als een gek en ik kan geen woord verstaan wat ze zegt. lol Ik moest teruggaan en mijn oude hoortoestellen gebruiken, de VA wil gewoon niet toegeven dat deze nieuwere defect zijn. Ik heb zelfs uit eigen zak een hoorarts buiten de VA betaald om ze te laten controleren, ze zijn nu slechter dan voorheen. Het klinkt alsof wie er ook praat in een vat zit op ongeveer 30 meter afstand. Ach ja, zo is het leven.
Mac, mijn zus hield van vijgen, maar om de een of andere reden vind ik ze helemaal niet lekker. Ze nam wat aardbeienjellymix en mengde het met rijpe vijgen en maakte jam, ik maak geen grapje, dat smaakte naar de beste aardbeienjam die ik ooit heb gegeten.
Bedankt Mac, ik waardeer de hulp echt.Jim die contact opneemt met deze dienst kan je een uitweg bieden uit de situatie waarin je je bevindt >>> Patient Advocates: A Look At Their Roles And Responsibilities | VA Eastern Colorado Health Care | Veterans Affairs .
Alle VA-klinieken en ziekenhuizen hebben deze dienst
Er komt volgende week een vreemde front op ons af. Goede kans op regen de hele week, en dinsdag kan het oplopen tot in de bovenste 20 graden.Al weken geen regen van enige betekenis. De gazons worden bruin. Geen regen in de voorspelling voor de komende 10 dagen.