Nog een warrige draad geboren.
Mengen met gebruikte olie en het ontsteekt sneller dan diesel. De olie/brandstof lijkt dan in te zijn, dan krijgt het verse een goede gloed die onder de grond zal branden.Hoe zit het met kerosine?
Nooit mee gevist. Dezelfde ervaring, de kippen zouden ze meestal niet eten, alleen pikken.Mijn lieve vrouw vertelde me net over haar voortdurende oorlog met tomaten-hoornwormen.
Mijn ervaring is dat kippen ze niet zullen eten, ze moeten een vieze smaak hebben.
Zou iemand ze ooit als visaas hebben geprobeerd?
Ik denk dat de petitie waarschijnlijk van het internettype was en dat de petitieondertekenaars in India en China zitten.Ik denk dat hij ter dood gebracht moet worden en de 2.7 onmiddellijk gedeporteerd moet worden.
Petitie voor gratie: 2,7 miljoen pleiten voor clementie voor ongedocumenteerde vrachtwagenchauffeur bij dodelijke crash
Er was een tijd, ja, maar met de sprekende hoofden die ons proberen te overtuigen dat de belangrijke mensen van de president tot de staatsvertegenwoordigers heel rijk (rijker) worden door hun kennis en invloed te gebruiken, moet ik toegeven dat ze een zaadje van twijfel in mijn gedachten hebben geplant.Zou u de USDA vertrouwen?