Catfish Angler Forum at USCA banner
581 - 600 of 1,016 Posts

Ik heb er 52 jaar geleden in Louisiana een gezien van dit formaat. Mannen brachten hem binnen samen met anderen die allemaal in een kieuwnet waren gevangen. Ik weet niet eens of Louisiana toen al records bijhield van de gars en ik weet dat deze mannen hem niet hebben gewogen omdat ze hem daar meteen begonnen te verwerken.

Het lijkt erop dat niets meer veilig is.

Vlees en aardappelen voor het avondeten. Moest de aardappelen hebben, want het is nationale aardappeldag.

Nieuwe uitdrukking is in het woordenboek opgenomen. Tradwife. Ja, het is wat de meesten van ons wilden en sommigen kregen. Een vrouw die voor kinderen en huis zorgt. De mijne deed dat behoorlijk goed.

Wordt moe van deze hitte en vochtigheid. 2 douches per dag lijkt vreemd. Weekend zou leefbaar moeten zijn. Heb de neiging om me in het weekend te verstoppen voor gekken. Betekent dat ik misschien weer in huis moet werken.

Had vanochtend mist. Over 90 dagen kan er sneeuw vallen. 17 november. Klinkt wel goed.

Nieuwe zin is in het woordenboek opgenomen. Tradwife. Ja, het is wat de meesten van ons wilden en sommigen kregen. Een vrouw die voor kinderen en het huis zorgt. De mijne deed dat best goed.
Mijn eerste vrouw was een carrièrevrouw, ze zei dat ze lesgeven zo leuk vond dat ze er nooit mee zou stoppen. Haar pensioenplan was om een privéschool te openen voor kinderen die geen privéschool konden betalen. Toen ze te ziek werd om te werken, nam ze kinderen op onze bergkam op en begeleidde hun ouders bij thuisonderwijs. Sommigen van die jongeren waren een of twee jaar achter, maar wisten in de twee jaar dat ze dit deed, bij te benen.
Mijn laatste vrouw is een tradwife en ze is een schat! :D

De regen gaat al een paar weken om ons heen en mijn tuin was er bruin van. Afgelopen dinsdagavond kreeg mijn vader 2 1/8" 30 mijl ten noorden van mij, Breckinridge County, KY, recht tegenover de rivier van mij had plotselinge overstromingen, en ik kreeg 1/8". Gisteravond kregen we eindelijk een zeer benodigde 1 1/2".

Gisteren 4 uur lang 50% kans op regen, ik kreeg druppels. Wachten om te zien wat we vandaag krijgen.
Ik heb een doos van 40 pond wielgewichtstaven klaar om te worden verzonden, wacht tot maandag.
Ik heb 40 pond loodplaten gesneden en in een doos verpakt. Wachten op de eerste bestelling die wordt bezorgd voordat ik vraag of hij meer wil.
Hotdogs als avondeten, moet naar KFC voor koolsalade. Voor mij is het als rubber eten, kijken wat ik nog meer kan vinden.

De hitte en vochtigheid braken eindelijk, de eerste dag in meerdere dagen dat we de 90* niet hebben overschreden, de weerspeculaties geven aan dat het de komende dagen nog koeler gaat worden.
Een van onze vijvers heeft een steiger van 10x24, ik kan me het jaar waarin hij gebouwd is niet precies herinneren, maar het zou 1999 of 2000 geweest zijn. Toegegeven, we (ik) hebben er niet goed voor gezorgd en slechts een paar keer een weersbehandeling toegepast. De 5/4 dekplanken vertoonden ernstige verwering, een paar dagen geleden brak de SNL door een plank. Vandaag, profiterend van het koelere weer, begon ik de dekplanken te vervangen. Ik kan niet gebogen of op mijn knieën werken, dus ik schuif een beetje over mijn billen. Nou, genoeg geschuif werkte mijn portemonnee uit mijn achterzak en van de rand van de steiger. Toen ik hem voor het eerst zag drijven, kon ik niet bedenken wat het was, maar ongeveer op het moment dat ik het wel wist, begon hij snel te zinken. Ik maakte een duik ernaar toe (waarschijnlijker een buikschuiver) en redde hem van zinken, maar vergat volledig mijn mobiele telefoon die aan mijn riem zat. Ik denk dat de holster hem een beetje beschermde, want hij functioneert nog steeds, ik moet alleen nog zien of dat morgen ook zo is. Oh! Ik weet niet zeker hoe de prijzen landelijk zijn, maar hier in het zuiden van IL. zal het ongeveer $500 kosten voor dekplanken en schroeven, ik ben er vrij zeker van dat dat evenveel of misschien meer is dan het oorspronkelijk kostte om de hele steiger te bouwen.
De koelere temperaturen zorgen ervoor dat ik van plan ben om morgenochtend vroeg in het bos te zijn, eekhoorn, koekjes & jus en gebakken aardappelen voor het ontbijt op vrijdag.

Met die in je achtertuin is er geen behoefte aan een schuimrubberen hert om schoten te oefenen. Gewoon schieten, villen, bek houden.

Het lijkt erop dat vogels al aan het migreren zijn. Er zijn maar 1 of 2 orioles langs geweest. Vinken zijn 3 weken geleden vertrokken. Ook geen roodborstjes in de tuin. Zeer weinig mussen bij de vogelvoederplaats.

Het is vandaag weer warm, zeggen ze. 90 en 70 plus dauw. Dan kan het een paar dagen afkoelen. Dat betekent dat ik weer rond het huis moet werken.

Later

WG zegt dat het vandaag 10 graden koeler zal zijn dan gisteren. Kijk wat ik buiten kan doen. Moet het maaidek nog een tandje hoger zetten en ongeveer 20 vierkante voet hoog gras bij de stoeprand maaien. Gisteren een paar druppels regen gehad.
Ik ben gisteren naar de oostkant van Southaven gereden voor 100 pond röntgenlood. Niet zo goedkoop als op de schroothoop, maar het was schoon en vers.
Jason mocht gisteren naar huis komen. Hij moet de komende 73 dagen tussen 9 en 11 uur 's ochtends in het ziekenhuis zijn voor een infuus.
Hij loopt iets beter met Debbie's rollator.
Ik heb vanmorgen de dame van de handhaving tegengehouden. Haar gevraagd naar die mensen die hun grasmaaisel op straat blazen. Het is een regel voor de uitstraling van de stoep. Ze moet ze erop betrappen om ze een boete te geven. Ik heb nu haar mobiele telefoonnummer.
David had de SUV van zijn vriendin 2 weken in de zijtuin staan. Een maand naar de carport verplaatst. Nu 3 dagen in de achtertuin op de grond. Hij is aan de voorkant kapot. Gemeentelijke regels: moet op een plaat staan en berijdbaar zijn. Er worden hier veel auto's geparkeerd die gerepareerd moeten worden.

De Squad begint tegen me te praten als ik 's ochtends opsta, ik zeg, ik weet niet wat je zei omdat ik mijn gehoorapparaten niet in heb, ze kijkt me met afschuw aan, ISYN.

Discussion starter · #600 ·
Mijn tweede oogst van vijgen begon gisteren rijpe vijgen te produceren.

Voor de tweede nacht op rij sliep ik elke nacht tien uur, WOW.

De Squad begint tegen me te praten als ik 's ochtends opsta, ik zeg, ik weet niet wat je zei omdat ik mijn gehoorapparaten niet in heb, ze kijkt me met afschuw aan, ISYN.
Hier ook met de hoortoestellen, ik zeg tegen mijn vrouw dat ik ze uitdoe en ze praat nog steeds als een gek en ik kan geen woord verstaan wat ze zegt. lol Ik moest teruggaan en mijn oude hoortoestellen gebruiken, de VA wil gewoon niet toegeven dat deze nieuwere defect zijn. Ik heb zelfs uit eigen zak een gehoordokter buiten de VA betaald om ze te laten controleren, ze zijn nu slechter dan voorheen. Het klinkt alsof wie er ook praat in een vat zit op ongeveer 100 voet afstand. Nou ja, zo is het leven.

Mac, mijn zus hield van vijgen, maar om de een of andere reden vind ik ze helemaal niet lekker. Ze nam wat aardbeienjellomix en mengde het met wat rijpe vijgen en maakte jam, ik maak geen grapje, dat smaakte naar de beste aardbeienjam die ik ooit heb gegeten.

581 - 600 of 1,016 Posts