Nog een warrige draad geboren.
Ik denk dat dit is waar dit van toepassing is...Ik weet dat je vroeger geen grizzlybeer mocht doden, zelfs niet als hij vee doodde. MAAR ze zeiden niet dat je de grizzlybeer niet kon laten wensen dat hij dood was. lol Dat moesten wel ERG SLECHTE honden zijn om grizzlyberen weg te houden.
Hier ook met de hoortoestellen, ik zeg tegen mijn vrouw dat ik ze uitdoe en ze praat nog steeds als een gek en ik kan geen woord verstaan wat ze zegt. lol Ik moest teruggaan en mijn oude hoortoestellen gebruiken, de VA wil gewoon niet toegeven dat deze nieuwere defect zijn. Ik heb zelfs uit eigen zak een gehoordokter buiten de VA betaald om ze te laten controleren, ze zijn nu slechter dan voorheen. Het klinkt alsof wie er ook praat in een vat zit op ongeveer 100 voet afstand. Nou ja, zo is het leven.Mijn tweede oogst van vijgen begon gisteren rijpe vijgen te produceren.
Voor de tweede nacht op rij sliep ik elke nacht tien uur, WOW.
De Squad begint tegen me te praten als ik 's ochtends opsta, ik zeg, ik weet niet wat je zei omdat ik mijn gehoorapparaten niet in heb, ze kijkt me met afschuw aan, ISYN.