Catfish Angler Forum at USCA banner
901 - 918 of 1,016 Posts
Hang ze op, snijd de staart eraf en laat ze goed uitlekken, schoonmaken, afkoelen en dan buiten koken, zoals wij doen. LOL. Wij vriezen nooit vis in.
De haak hangt aan de dennenboom in de koele schaduw. Een nabijgelegen beekje borrelt weg.

Ik vries liever geen vis in, vandaar dat ik ze levend houd. Buiten frituren heeft de voorkeur.

Dirt trekker ligt weer op zijn buik en gebruikt die kieuwen. Ik houd hem in de buurt tot het nodig is.

Jongens maat 18 is de grootste die ik heb gezien, dat is ongeveer maat 28 in herenbroeken. De jongste van de magere buurman ging net van een 18 naar een 30. Ollie's heeft Wrangler jeans voor $9 maar geen paskamer. Ik kreeg vroeger Wrangler Legendary Gold jeans, relaxed fit voor oudere mannen. Geen vervanging gevonden.
Debbie zei dat ze gisteren wilde douchen. Ik wachtte tot ze er klaar voor was en deed de hele dag niets. De douche ging niet door en een dutje ook niet. Ik ging om 9:30 uur naar bed en werd veel wakker. Ik gaf het om 7:10 uur vanochtend op.
Er wordt regen verwacht van 12.00 tot 16.00 uur, kom op.
Dave verbrandt 4 stapels bladeren/takken in zijn achtertuin. Het is allemaal aarde, geen gras. We hebben een stadsverordening, buiten vuren mogen alleen in grills en vuurkorven. Ik haat het om hem aan te geven. Ik kan niet met hem praten, het is alsof ik geen idee heb waar ik het over heb.
Moet winkelen voordat het regent.

Zebramosselen zaten overal op toen ze hier voor het eerst kwamen, zie ze niet meer? Ik gok dat de vissen ze hebben opgegeten??
Ze hebben zichzelf misschien gedeeltelijk gedood door overbevolking, of zelfs te goed werk geleverd door het water schoon te maken. Niet zeker.

Hierboven, als het anker wordt opgetrokken, moet je de zebra's eraf vegen. Ik hoorde dat ze in de generatoren en poorten komen.

Eerste herfstdag. Al 80 plus.

Later
De rivier waar ik het over had, je trekt er een paar op je haak en lijn als je op de bodem drijft.

Gisteravond en vanochtend een beetje regen gehad, mijn meter zegt 4/10, maar ik denk dat we meer hebben gehad.
Vroeger waren Zebra Mosselen in de beneden Ohio zo dik dat als je je buitenboordmotor de hele nacht liet zakken terwijl je voor anker lag, de waterinlaten ermee verstopt konden raken. Bijna elke Baars die we in de boot zetten, hoestte er een paar uit. De laatste paar jaar moesten we hun bedden zoeken om te vissen.
De landverpachters zijn in dit gebied actief, ons boogseizoen begint op 1 oktober en de laatste week of zo zijn er drie verschillende mannen bij het huis gestopt en wilden weten of ik jachtrechten op mijn eigendom zou pachten. Eén uit TN. één uit Ga. en één uit de staat IL. Ik kreeg ook een telefoontje, maar hij gaf niet aan waar hij vandaan kwam.
Hoewel Da Bears er gisteren goed uitzagen, speelden ze natuurlijk tegen een team van 0 en 2, dus misschien zagen ze er anders uit tegen een beter team. KC heeft eindelijk de verliezende reeks doorbroken. Ik zal me waarschijnlijk installeren en zien wat er vanavond gebeurt met de Lions tegen de Ravens.

901 - 918 of 1,016 Posts