Catfish Angler Forum at USCA banner
881 - 900 of 1,016 Posts
De katten kregen een grote koffiekan met de gebruikte maĂŻskolfklonterende kattenbakvulling die ik als messingmedium probeerde. Heb ook een blik nieuwe klonterende klei-vulling gekregen. Sommige van die vulling is 8 jaar oud, voeg er gewoon aan toe, heb het nooit veranderd. Vanmorgen 2 plasballen en 2 hoopjes poep verwijderd.
Vrijdag boodschappendag, Kroger, Aldi, SuperLo, Dollar Tree, Sportsman's Warehouse, Tractor Supply, probeer een andere bouwmarkt voor stelschroeven. Sommigen praten op MSGO dat TS munitie heeft. Heb wat 2-gallon ijsemmers nodig voor messing en 410 hulzenopslag. Probeer een andere dierenwinkel voor maĂŻskolfbedding. Koop nog een zak Zilla woestijnmengsel walnootschelpbedding.
Gistermorgen kwam Debbie om 4:40 uur en wilde niet stil zijn. Ik was om 4:50 uur klaarwakker. Heb overdag 3 dutjes gedaan. Hoop dat ik het vandaag beter kan doen.

Hier is mijn 2-tankopstelling die ik belucht met de 1-tank. Ik trek water met de pomp uit de stalen tank. Dump het in de waterval boven de zwarte rubberen tank. Het water hevelt dan terug naar de stalen tank via die grijze pijp. Het werkt voor nu. Weet niet zeker of deze grotere vissen op de lange termijn in leven zouden blijven, maar ze worden later vandaag schoongemaakt. De meesten weten dat deze katten taaie vissen zijn. 1 lag met zijn buik naar boven toen ik thuiskwam, dus ik spoelde water met de tuinslang door zijn mond om zuurstof naar zijn kieuwen te krijgen. Het gaat nu veel beter met hem.
Image

Internetproblemen. Zal binnenkort een betere provider hebben. Een met echte mensen. Ook een service die om de week een dag of 2 uitvalt. Ze eisen ook dat je betaalt voor geen service, een beetje zoals kabeltelevisie.

Onze 2 katten doken gewoon op. Eén 14 jaar geleden. De ander 4 jaar geleden.

Buurman kreeg deze week 2 herten in het westen. Kruisboog.

We zouden een paar centimeter regen moeten krijgen. Kregen misschien een tiende. Mobridge kreeg meer dan 6 en net ten zuiden van Pierre is er overstroming. Aangezien Aberdeen deze week wat overstromingen van de James had, zal de rivier hier volgende week hoog zijn. Moet meer chubs voor flats halen.

Later

Mijn bruid volgt aandachtig een zaak van twee jonge mannen die de bossen van Colorado in gingen om op elanden te jagen met pijl en boog en niet terugkeerden. Het bleek dat ze beiden dood werden gevonden zonder duidelijke tekenen van trauma of letsel. Dit is echt vreemd. :whistle:

Mijn bruid volgt aandachtig een zaak van twee jonge mannen die de bossen van Colorado in gingen om op elanden te jagen met een boog en niet terugkeerden. Het bleek dat ze beiden dood werden gevonden zonder duidelijke tekenen van trauma of letsel. Dit is echt vreemd. :whistle:
Ja, ze zijn al een tijdje naar die twee op zoek.

Gisteren heb ik 2 ladingen grind opgehaald en met de hand op de oprit geschept, ongeveer 1,75 ton. Ik heb de accu's uit de boot gehaald, de hoes vastgesnoerd en hem voor de winter onder de overkapping geparkeerd. De sproeier laten draaien om het zaad en stro boven de klif water te geven, er is 350 voet slang nodig om het te bereiken. Ze zeggen dat we de komende week 3 inch regen kunnen krijgen. Ik geloof het als ik het zie, maar ik zal een vreugdedans doen als het gebeurt.

Op dit moment ben ik in de stad kaartjes aan het verkopen voor een inzamelingsactie, en als ik thuiskom, laad ik de tractor en de bosmaaier en ga naar mijn eigendom. Het laden en lossen zal langer duren dan het maaien, zonder de anderhalf uur reistijd heen en terug mee te rekenen.

Voordat ik naar de stad ging, heb ik de planken die ik eerder dit jaar op mijn trailer heb geĂŻnstalleerd behandeld met gebruikt motorolie.

Image

Heb gisteren niet alles gekregen waarvoor ik ging winkelen. Ga vandaag naar andere winkels. Debbie heeft 3 tot 4 Claussen mini-augurken per dag, een pot gaat niet lang mee. Niet alle winkels hebben ze.
Kan mijn oude werkkleding nog steeds niet vinden, vraag me af of ze zijn weggegooid voor meer kastruimte.
Ik heb een broek van 30" gepast, de taille paste goed, maar zat strak op de heupbeenderen. De 32" was los, ik kon geen 31" vinden, ik denk dat ik nog wel even in een joggingbroek zal lopen.
Koel cel komt eraan, vandaag een maximum van 89. Misschien hark en stofzuig ik bladeren. Ik heb ze nodig om keukenafval in de compostbak te bedekken.
Patch zit graag bovenop Debbie's relaxfauteuil. Nadat Debbie zich erin heeft ontspannen, wil Patch haar billen op Debbie's hoofd zetten.
Ik denk dat ik die No Pest dierenspray moet halen, zodat Keke niet in het badkuip poept en plast.

Ik ben in de winter verhuisd. Ik heb nu een mooie forellenstroom achter mijn huis. Oorspronkelijk dacht ik na over hoe ik een vijver, of zelfs een levend aquarium voor aas en mijn visvangsten kon integreren. Deze stroom heeft, voor zover ik kan nagaan, echter geen 2 invasieve mosselen, die echter vaak voorkomen in de rivieren waar ik vis.

Het is het niet waard. Een ooit mooie oever waar ik met mijn grootvader viste, heeft zoveel Zebra-mosselschelpen opgestapeld dat het bijna aanvoelt alsof je door een meter dikke sneeuw loopt. Je kunt de oever niet zien, zo dik zijn ze.

Ik zie ook tekenen van zoetwatermosselen in mijn stroom. Zebra-mosselen zouden die dynamiek zeker veranderen.

Hier is mijn 2-tank-opstelling die ik belucht met 1 waterpomp. Ik pomp water uit de stalen tank. Dump het in de waterval boven de zwarte rubberen tank. Het water hevelt zichzelf terug in de stalen tank via die grijze pijp. Het werkt voor nu. Weet niet zeker of dit deze grotere vissen op de lange termijn levend zou houden, maar ze worden later vandaag schoongemaakt.

De meesten weten dat deze katvissen taaie vissen zijn. 1 lag op zijn rug toen ik thuiskwam, dus spoelde ik water met de tuinslang door zijn mond om zuurstof naar zijn kieuwen te krijgen. Het gaat nu veel beter met hem. View attachment 342152
Update over dit systeem. Ik heb eigenlijk niet alle drie de vissen schoongemaakt. Ze deden het prima in de stalen tank. Ik heb de stalen tank er echter uitgehaald en gebruikt toen ik ging vissen. Ik heb de katten in de zwarte tank gedaan.

's Nachts hadden we thuis flinke regen, onweer, wind en bliksem. Gelukkig hebben we het meeste van het nare gemist tijdens het vissen. Toen ik echter thuiskwam, ontdekte ik dat 2 van de vissen eruit waren gesprongen. Geen idee waarom, aangezien ik er niet bij was. Hoe dan ook, 1 die eruit was, overleefde zijn modderige tocht, maar de ander stierf. Die is schoongemaakt en de modderwandelaar is de volgende, omdat het niet zo goed met hem gaat.

881 - 900 of 1,016 Posts