Catfish Angler Forum at USCA banner
481 - 500 of 1,016 Posts
Gisteren gemist door een drukke dag. Eerst de beproeving van een douche, doktersbezoek met laboratoriumonderzoek voor mijn pillen. Een rit naar Senatobia voor mijn veilingaankopen, kreeg hoopkaas van Kaye's markt. Een stop bij Kroger voor uitverkoopartikelen. Walmart-trip voor benodigde dingen voor Debbie. Tractor Supply voor vlooienbanden, betaal geen $60 per stuk, kreeg een 3-pack druppels voor $35. Katten krabben niet meer zoals ze deden. Heb EHBO-crème nodig voor Keke's nek. Beide katten kregen schootijd, niet tegelijkertijd. Kreeg kip van Popeyes, 3 stukken voor $5, geen bijgerechten of biscuit, slechts 1 van elke sectie. Ik kreeg vleugels, een poot en borst in 2 dozen. Instant aardappelpuree toen ik thuiskwam. Debbie eet geen donker vlees, dus ik had beide poten en vleugels. Vandaag weer kopen voor lunch en diner.
Jason belde, vroeg om een rollator als ik er een over heb. Ik zal hem en een douchestoel binnenkort naar hem brengen. Heb kleine buitenboordmotoren hangen aan 5 rollators met wielen, die ik door de jaren heen van de vuilnisbelten van mensen heb gehaald. Weekendaanbiedingen en dubbele punten bij Kroger, dus een winkel-/wandeltocht op de terugweg.
Kleinzoon kreeg een aanbod als hij een vrachtwagenchauffeurstraining volgt, hij heeft een baan als dumper die op hem wacht. Hij begint maandag bij Delta Tech.

Ammo, als men zijn kleren niet aan de lijn droogt, is het moeilijk uit te leggen, maar ik hou gewoon van het gevoel en de geur van aan de lijn gedroogde kleren.
Ik ook. Mijn bruid begrijpt het gewoon niet. Ik zeg altijd dat ik mijn kleren gebakken wil, niet gegrild.

Ik word uitgenodigd voor die dingen. Ik heb de meesten van hen nooit gemogen met wie ik naar school ging, waarom zou ik ze nu gaan bezoeken lol. De tijd vliegt, over 4 jaar zijn het 20 jaar sinds ik afstudeerde. Dat is eng voor mij!
Sorry om dat te horen. H.S. is een van mijn mooiste herinneringen, ik haatte het academische deel maar hield van het sociale deel.

De voorspelling was verschrikkelijk!! 1 tot 3" overstroming en blabla blabla. Ik kreeg, Nul!! 100% kans op regen, duh. Ze zaten er 100% naast!! weer.
Keef, we hadden gisteravond 10 procent kans op geĂŻsoleerde buien en het regende van tien uur 's avonds tot vanochtend half zes.

Heb gisteren na de lunch en het tuinwerk een dutje gedaan. Ging naar Happy Dayz voor hamburgers. Ze hebben nu de nieuwe stinkende broodjes. Had alleen de burger met mosterd en tomaat. Debbie had een nieuw stukje kaas nodig. Keek naar 3 spaghettiwesterns, lichten uit om 22.00 uur, sliep redelijk goed tot 7.10 uur. Dave was vroeg buiten zijn gazon aan het maaien en blies toen de maaisel de straat op. Kijk snel of hij mijn kant op heeft geblazen. Ik blaas ze terug met de waterslang. Nadat de postbode vandaag is geweest, verplaats ik de auto zodat ik klaar ben met het schoonmaken van mijn stoeprand. Vuurpennen zouden vandaag moeten aankomen.

Mijn observaties:

Ik heb laatst een Blue en een Channel schoongemaakt. De blue had veel schoner vlees dan de channel. Beide waren ongeveer 5 pond. De Blue fileerde wit, terwijl de Channel erg bloederig was. Na twee dagen weken in koud water ziet het vlees van de blue er nog steeds beter uit dan de channel. In de toekomst zal ik, als ik catfish wil eten, alleen nog blues houden en de channels teruggooien.

Druk weekend. Vrijdag 62 ton grind verspreid over de nieuwe oprit en de duiker bij de ingang geĂŻnstalleerd. Zaterdag naar een verjaardagsfeestje geweest op 2 uur rijden. Gisteren keek ik naar mijn zoon die in de kerk zong, de laatste keer voordat hij dit weekend terug naar de universiteit gaat, een grote takkenhoop en een boomstam opgeruimd, gemaaid, gespoten en om 23.00 uur de was opgevouwen. Onnodig te zeggen dat het weekend voorbij vloog.

Ik ben het eens met de gedroogde kleren aan de lijn. Ik woonde een tijdje bij mijn oma toen ik tiener was en hield van de geur van aan de lijn gedroogde kleren, tenzij de wind uit het oosten kwam. De waslijn stond 100 voet ten westen van het varkenshok!

River_monster Ik weet wat je bedoelt over hoe de tijd vliegt. Over 2 jaar is het 40 jaar geleden dat ik afstudeerde.

Opruimtijd

Gisteren de verjaardag van de achterkleindochters. Veel familie daar.

Buurman was bezig met het kappen van 2 bomen en het frezen van stronken. Heb ze mijn 7 stronken ook laten doen. Vandaag nieuwe zwarte aarde erop gedaan. Zal zaaien voor een regenbui. Niet voor het weekend zeggen ze.

Later

Discussion starter · #498 ·
Ik eet geen in het wild gevangen Channel-meerval, het zijn voor mij ofwel blauwkatten of platkoppen. Zien wat een channel eet en gegeten heeft, heeft me voor altijd afgeknapt. Er is een reden waarom ze vijverpossums worden genoemd. lol

Ik was van plan om wat te schilderen op onze veranda, maar ze zeiden regen, dus ik ben gewoon de garage en mijn werkplaats achter in de tuin gaan schoonmaken. Het heeft nooit geregend.

481 - 500 of 1,016 Posts