Catfish Angler Forum at USCA banner
501 - 520 of 1,016 Posts
Discussion starter · #501 ·
Keith, ik zou geen meerval aanraken uit een winkel hier in de buurt. Er is een kreek die uitmondt in de Tennessee River aan de voet van Lookout Mt die zo vervuild is dat ze adviseren om dat water niet eens op je huid te krijgen. Er zijn commerciële vissers die netten hebben net onder die kreek. Ze vangen de vis, maar kunnen hem niet verkopen in Tennessee. Ze verkopen hem aan Georgia, dan draait Georgia zich om en verkoopt hem terug aan Tennessee. Ik zou geen in de winkel gekochte vis aanraken met een gevaccineerde koevoet. Heb je gelezen waar een deel van het voedsel van Walmart vandaan komt? Ik ben dol op oesters, maar ik zou er geen uit China aanraken.

Ze hebben er goed uitziende, al gekookte garnalen voor $5 per pond, maar uit INDIA?

We zijn gisteravond ook flink aangepakt. Dit is het raarste, natste jaar sinds ik hier woon. De droogte van de afgelopen drie jaar is in mei uitgewist en nu hebben we een overschot van dubbele cijfers in inches. Ik hoop dat ik ons door dit te zeggen niet voor de komende drie jaar heb vervloekt...

HĂ©, ik hoorde dat sommige jongens een masker dragen voor hun werk en daar heel goed voor betaald worden. Sommigen spelen als Batman, Spiderman en een paar anderen in films. Dan vereisen sommige kostuums die sommige jongens dragen als ze op het podium dansen voor de dames een masker. Ze krijgen misschien veel fooi.

Eindelijk de autocamera gekregen die we twee weken geleden besteld hebben. SD-kaart werkte niet dus gaat terug. Chinees rommel. Zag wel iets over Chinese afgestudeerden die betalen om werk te faken omdat er geen banen zijn. Ongeveer hetzelfde hier. Jongeren bang voor fysiek werk.

Kanalen die nog plekken hebben, vind ik oké. Misschien 3 of zo voor een maaltijd. Je vangt ze als je aas haalt voor hun overgrootvaders. Kleinere platvissen van 5 pond of minder oké.

Later

Denk eraan dat ons allemaal werd verteld een masker te dragen voor onze eigen veiligheid. En mensen verloren hun baan omdat ze weigerden. We zouden veel dingen eens goed moeten bekijken.
We hadden een groot project dat we aan het bouwen waren. Ons werk werd toen als niet essentieel beschouwd, maar we bleven toch doorwerken. Toen stopten de agenten bij twee locaties waar we de laatste tijd aan hadden gewerkt en zeiden tegen de werknemers dat ze moesten stoppen. De ontwikkelaar nam uiteindelijk een bedrijfsbrede beslissing en stopte alle projecten.
We konden geen zaden kopen in Michigan, het was zo belachelijk.

Discussion starter · #513 ·
Chattanooga en North GA hebben sinds gisteren te kampen met ernstige overstromingen. De Tennessee River staat ver boven zijn oevers en heeft de I-24 op sommige plaatsen afgesloten. Sommigen moesten uit hun huizen en auto's worden gered, omdat het water tot aan het dak van hun auto's stond. We hadden regen nodig, maar niet zoveel. lol

Discussion starter · #516 ·
Ik noemde ze altijd terrapins, maar ik heb het opgezocht en het zijn helemaal geen terrapins, het zijn gewoon schildpadden. Terrapins leven in brak water; Doosschildpadden niet. Vandaag iets nieuws geleerd.

Discussion starter · #518 ·
Ik heb vandaag weer iets nieuws geleerd. Ik dacht altijd dat kwik het spul was dat we 'quicksilver' noemden. Ik had geen idee dat het ook een gastype was. Vroeger op school konden we het kwik krijgen en ermee spelen. We hadden geen idee dat het slecht spul was. We konden het op een cent wrijven en het eruit laten zien als een dubbeltje. Ga weg en leer.

Ik hoop echt dat dit niemand beledigt, het is gewoon mijn reflex.

Als je een baan aanneemt waarvoor je een masker moet dragen om je identiteit te verbergen, moet je DAT serieus bekijken!
Ik heb zo'n baan gehad. Het was om mijn familie te beschermen tegen represailles.
U en de uwen zijn vandaag veiliger omdat ik mijn werk heb gedaan en mijn masker heb gedragen. U en de uwen zullen morgen veiliger zijn als zij de hunne dragen en hun werk doen.

501 - 520 of 1,016 Posts