Nog een warrige draad geboren.
We hadden een groot project dat we aan het bouwen waren. Ons werk werd toen als niet essentieel beschouwd, maar we bleven toch doorwerken. Toen stopten de agenten bij twee locaties waar we de laatste tijd aan hadden gewerkt en zeiden tegen de werknemers dat ze moesten stoppen. De ontwikkelaar nam uiteindelijk een bedrijfsbrede beslissing en stopte alle projecten.Denk eraan dat ons allemaal werd verteld een masker te dragen voor onze eigen veiligheid. En mensen verloren hun baan omdat ze weigerden. We zouden veel dingen eens goed moeten bekijken.
Ik noemde ze altijd terrapins, maar ik heb het opgezocht en het zijn helemaal geen terrapins, het zijn gewoon schildpadden. Terrapins leven in brak water; Doosschildpadden niet. Vandaag iets nieuws geleerd.Ik kan wel wat regen gebruiken.
Dood hem, hij is tenslotte een Chinees. LOL.
Man riskeert gevangenisstraf voor het smokkelen van schildpadden ter waarde van $1,4 miljoen in ...
NBC News
https://www.nbcnews.com › world › asia › china-man-j...
Ik heb vandaag weer iets nieuws geleerd. Ik dacht altijd dat kwik het spul was dat we 'quicksilver' noemden. Ik had geen idee dat het ook een gastype was. Vroeger op school konden we het kwik krijgen en ermee spelen. We hadden geen idee dat het slecht spul was. We konden het op een cent wrijven en het eruit laten zien als een dubbeltje. Ga weg en leer.
Ik heb zo'n baan gehad. Het was om mijn familie te beschermen tegen represailles.Ik hoop echt dat dit niemand beledigt, het is gewoon mijn reflex.
Als je een baan aanneemt waarvoor je een masker moet dragen om je identiteit te verbergen, moet je DAT serieus bekijken!