Catfish Angler Forum at USCA banner
21 - 40 of 1,016 Posts
Weer een hete start, wat een hete dag gaat worden. Weerspeculanten geven aan dat onze zwervende vriend in Mathews, Mo. wat regen krijgt, en die zou er over een uur of drie moeten zijn. We zouden echt wel een paar dagen zonder regen kunnen, maar hij en de hoge temperaturen laten mijn maïs en bonen er erg goed uitzien.
Oudste G-Son zit nog steeds in het single-elimination Little League honkbaltoernooi na het winnen van gisteravond, ik heb vanmorgen zijn uniform gewassen en aan de lijn gehangen om te drogen. Zijn team wordt niet voorspeld om het kampioenschap te winnen, maar ze werden ook niet voorspeld om in de finale drie te zitten, maar hier zijn we.
Vanmorgen hebben we onze rotsachtige oprit besproeid, de voorspelling niet gecontroleerd, hoop dat het genoeg tijd heeft voordat de regen komt, als hij al komt.
Derby, als de compressor draait en hij koelt wat, vermoed ik dat je het kunt redden met een goede schoonmaakbeurt en mogelijk toevoeging van freon. Natuurlijk, als hij freon nodig heeft, zou het het beste zijn om de plek te vinden waar de oude ontsnapte en het te repareren, maar dat kan wachten tot koeler weer. Succes ermee.
Regen trok verder, hij sterft uit, misschien gaat het goed met je

Discussion starter · #23 ·
De condensator was slecht. Gelukkig is dat een goedkope reparatie. Ze hebben het freon gecontroleerd terwijl ze er toch waren en het was in orde.
Fijn dat het voor je werkte en dat je haar aan de praat kreeg. Voordat we overstapten op geothermische energie, had ik een reservecondensator op voorraad.

We vochten als kat en hond, het hardst dat ik ooit ben geraakt. Ik was 16 en werkte aan een Toyota pick-up. We hadden ruzie gehad, hoorden voetstappen, draaiden ons om naar een felle lichtflits, ging op mijn knieën. Ik dacht dat hij me met een moersleutel of zoiets had geslagen, hij bleef maar rennen.

Het was vandaag best warm, maar niet bruut.
Ik heb wat takken uit een grote iep gesnoeid die ik van plan ben te vellen; Ik kan zeker niet meer met een kettingzaag omgaan zoals 20 jaar geleden en het is ook lang niet zo comfortabel om in een bak van een tractor te staan terwijl ik zaag als toen.
Ik heb een halve ronde om een van de vijvers gemaakt bij zonsondergang en een plastic worm van 5 inch ingegooid, de baarzen wilden wel bijten, ik heb er een dozijn gevangen, dacht dat ik misschien net na het donker terug zou gaan en een paar meerval lijnen zou uitgooien, maar ik vond het na mijn douche en het avondeten te comfortabel om terug te gaan, misschien morgenavond maar waarschijnlijk niet.
Ik denk dat ik nog nooit een echte "flash flood" heb gezien, omdat ik aan de rand van een rivierbodem woon, heb ik wel snelle stijgingen gezien, maar nog nooit zo snel dat ik de stijging naar hoger gelegen grond niet kon ontlopen. De mensen in Texas en nu in New Mexico hebben het er zeker moeilijk mee, ik kan niets voor ze doen, maar ik wou dat het anders was.

Ik denk dat ik nog nooit een echte "flash flood" heb gezien. Omdat ik aan de rand van een rivierbodem woon, heb ik snelle stijgingen gezien, maar nooit zo snel dat ik de stijging naar hoger gelegen grond niet kon ontlopen. De mensen in TX en nu NM hebben er zeker een moeilijke tijd mee, ik kan niets voor ze doen behalve het te wensen.
Ik ben het echt zat dat alle mensen overal het evenement politiseren en proberen de schuld te geven (FEMA, NWS, Democraten, Republikeinen, Trump, Abbott, etc. :mad:). Zeker, er zijn veel plaatsen waar verbeteringen levens hadden kunnen redden, inclusief mensen die wat huiswerk doen en zich bewust zijn van de potentiële gevaren in een gebied dat populair "Flash Flood Alley" wordt genoemd. Gewoon mijn TCW.

Ik heb er echt genoeg van dat al die mensen overal het evenement politiseren en proberen de schuld te leggen (FEMA, NWS, Democraten, Republikeinen, Trump, Abbott, etc. :mad:). Natuurlijk zijn er veel plaatsen waar verbeteringen levens hadden kunnen redden, inclusief mensen die wat huiswerk doen en zich bewust zijn van de potentiële gevaren in een gebied dat populair bekend staat als "Flash Flood Alley". Gewoon mijn TCW.
Nu ze weten WAAR de uiterwaard is, zullen ze dan herbouwen??

Ik heb er echt genoeg van dat al die mensen overal het evenement politiseren en proberen de schuld te leggen (FEMA, NWS, Democraten, Republikeinen, Trump, Abbott, etc. :mad:).
Ik vermoed dat het gewoon iets is waar we mee zullen moeten leven, gebeurt na elke grote natuurramp of door de mens veroorzaakte ramp.

21 - 40 of 1,016 Posts