Nog een warrige draad geboren.
Regen trok verder, hij sterft uit, misschien gaat het goed met jeWeer een hete start, wat een hete dag gaat worden. Weerspeculanten geven aan dat onze zwervende vriend in Mathews, Mo. wat regen krijgt, en die zou er over een uur of drie moeten zijn. We zouden echt wel een paar dagen zonder regen kunnen, maar hij en de hoge temperaturen laten mijn maïs en bonen er erg goed uitzien.
Oudste G-Son zit nog steeds in het single-elimination Little League honkbaltoernooi na het winnen van gisteravond, ik heb vanmorgen zijn uniform gewassen en aan de lijn gehangen om te drogen. Zijn team wordt niet voorspeld om het kampioenschap te winnen, maar ze werden ook niet voorspeld om in de finale drie te zitten, maar hier zijn we.
Vanmorgen hebben we onze rotsachtige oprit besproeid, de voorspelling niet gecontroleerd, hoop dat het genoeg tijd heeft voordat de regen komt, als hij al komt.
Derby, als de compressor draait en hij koelt wat, vermoed ik dat je het kunt redden met een goede schoonmaakbeurt en mogelijk toevoeging van freon. Natuurlijk, als hij freon nodig heeft, zou het het beste zijn om de plek te vinden waar de oude ontsnapte en het te repareren, maar dat kan wachten tot koeler weer. Succes ermee.
Ik heb foto's gezien die op prikborden in hengelsportwinkels in de buurt zijn geplaatst van enkele van de bonte katvissen die hier zijn gevangen. Dit gebied heeft een aantal enorme meervallen, ik heb meer dan mijn deel van de grote gevangen. Als en wanneer ik ga vissen, richt ik me op de eters; Ik kan de grote nu niet meer aan.
Fijn dat het voor je werkte en dat je haar aan de praat kreeg. Voordat we overstapten op geothermische energie, had ik een reservecondensator op voorraad.De condensator was slecht. Gelukkig is dat een goedkope reparatie. Ze hebben het freon gecontroleerd terwijl ze er toch waren en het was in orde.
That little turd was always kicking me in the kneecaps. (I have no idea why...😁) I was so abused....😆In those pictures you guys were being pretty nice to the younger brothers but I suspect is wasnt always that way. he he he![]()
Ik ben het echt zat dat alle mensen overal het evenement politiseren en proberen de schuld te geven (FEMA, NWS, Democraten, Republikeinen, Trump, Abbott, etc.Ik denk dat ik nog nooit een echte "flash flood" heb gezien. Omdat ik aan de rand van een rivierbodem woon, heb ik snelle stijgingen gezien, maar nooit zo snel dat ik de stijging naar hoger gelegen grond niet kon ontlopen. De mensen in TX en nu NM hebben er zeker een moeilijke tijd mee, ik kan niets voor ze doen behalve het te wensen.
Nu ze weten WAAR de uiterwaard is, zullen ze dan herbouwen??Ik heb er echt genoeg van dat al die mensen overal het evenement politiseren en proberen de schuld te leggen (FEMA, NWS, Democraten, Republikeinen, Trump, Abbott, etc.). Natuurlijk zijn er veel plaatsen waar verbeteringen levens hadden kunnen redden, inclusief mensen die wat huiswerk doen en zich bewust zijn van de potentiële gevaren in een gebied dat populair bekend staat als "Flash Flood Alley". Gewoon mijn TCW.
Bouwen mensen nog steeds opnieuw op in New Orleans? In Florida? Nadat de orkanen toesloegenNu ze weten WAAR de uiterwaard is, zullen ze herbouwen??
Ik vermoed dat het gewoon iets is waar we mee zullen moeten leven, gebeurt na elke grote natuurramp of door de mens veroorzaakte ramp.Ik heb er echt genoeg van dat al die mensen overal het evenement politiseren en proberen de schuld te leggen (FEMA, NWS, Democraten, Republikeinen, Trump, Abbott, etc.).