Catfish Angler Forum at USCA banner
541 - 560 of 1,016 Posts
Ik ben bezig geweest met de beluchter en het filter/de biosfeer in mijn 160g tank. Ik heb wat gebroken betonblokken uit de kreek gehaald die ik langzaam aan het schoonmaken ben, en daar een waterval mee gemaakt in potten. Waarschijnlijk niet genoeg oppervlakte en bestaande biosfeer om meer dan een paar dozijn vissen bij te houden, maar hopelijk helpt het voorlopig. Ik heb 2 kieuwen levend van 3 maanden geleden. Ik heb wat visvoer en overgebleven wormen/kruipers ingegooid die niet geschikt zijn voor de haak.
Image

Attachments

Nou, ik heb het verknald. Ik ben aan de Spring River, die vorig voorjaar overstroomde. Tot nu toe heb ik een trampoline en een aluminium deurkozijn teruggevonden. Oud ijzer. Blikken dakmedaille en een paar kampeerders in de bomen.
Als ik een sidescan en een batterij had meegenomen, weet ik niet wat ik in het water had kunnen vinden. Vraag me af wat de bergingsrechten zijn voor gezonken schatten?

Warm en vochtig. Stap naar buiten en zweet zonder te werken. Ik denk dat ik in de loop der jaren dik ben geworden.

Ze beloven steeds regen. De 30 druppels die we vanmorgen kregen, hebben het graszaad niet nat gemaakt. Misschien vanavond. 50 mijl ten noorden, westen en oosten hebben een hoop gekregen.

Was gisteren wat dingen aan het doen met de tractor. Wat takkenhoop verplaatsen, proberen wat struiken uit de gazonheuvel te halen, en toen viel hij uit tijdens het egaliseren van de oprit. 5 minuten zou hij opnieuw starten voor 10 minuten. Nieuwe bobine bestellen. Kan naar een 12v bobine gaan en de weerstand elimineren.

Wil volgende week wat chubs gaan halen, want de temperaturen en de luchtvochtigheid zullen leefbaar zijn. Misschien maandag.

Later

Ik heb net iets gelezen op de USCA-site, en het gaat als volgt. ''Ik heb je jaren geleden ontmoet op een Ice Bowl Tx, maar je zou je me niet herinneren. Ik was slechts een van de vele jongens die samenkwamen om de liefde te delen die we hebben voor het vissen op meerval. Weet gewoon dat veel van die gezichtsloze jongens altijd naar je opkeken voor alles wat je hebt gedaan om ons te onderwijzen en het vissen op meerval te ontwikkelen tot wat het nu is. Weet gewoon dat je altijd mijn grootste respect hebt gehad en zult blijven hebben!"

Ik heb net iets gelezen op de USCA-site, en het gaat als volgt.
''Ik heb je jaren geleden ontmoet op een Ice Bowl Tx, maar je zou je me niet herinneren. Ik was slechts een van de vele jongens die samenkwamen om de liefde te delen die we hebben voor het vissen op meerval. Weet gewoon dat veel van die gezichtsloze jongens altijd naar je opkeken voor alles wat je hebt gedaan om ons te onderwijzen en het vissen op meerval te bevorderen tot wat het nu is. Weet gewoon dat je altijd mijn grootste respect hebt gehad en zult blijven hebben!"
Ik heb het begin van dit gesprek weggelaten en hier is het >>>Mac, bedankt voor al het werk dat je hebt gedaan om me op dit forum te onderwijzen. Ik weet dat je talloze anderen hebt onderwezen tijdens het gidsen op Lake Norman, en talloze anderen door al je werk met het schrijven van je "Catfish University" op deze site. Je zult hier enorm gemist worden.

Jasons MRI laat zien dat hij een infectie heeft op zijn wervelkolom. 80 dagen IV-infusies zijn begonnen. Zijn dagelijkse reis zal zijn van Lake Forest South, Walls, MS naar Baptist East Hospital in Memphis. Onze plannen voor een oktoberhut aan Enid Lake zijn voorbij. 4e dag in het ziekenhuis om de juiste dosis medicijnen te krijgen. Voor het eerst in meer dan 12 uur, hij haat het.
Ik heb een doos van 44 lb lood naar het postkantoor gebracht, naar het zuiden van MS. Ik was doorweekt toen ik weer thuis kwam, 3 1/4 mijl heen en terug. Wachten op cheque of postwissel voor nog 2 dozen.
Ik heb 3 dozen met 3.000 9 mm hulzen, 500 per zak klaar om te verzenden, wachtend op verkoop. 3 cent per stuk, ontkapseld, getrommeld, niet gesorteerd, geĂŻnspecteerd plus $21,05 voor USPS vast tarief. Vuile range pick ontkapseld tot 2 cent per stuk.
Mijn tomatenplanten krijgen elke 3 dagen een emmer van 5 gallon water. Zo niet, dan beginnen de bladeren te verkleuren. Denk dat de tuin te veel compost heeft.
De hitte van augustus houdt me meer binnen dan ik zou willen.

Ik ben het ermee eens, Mac, je bent echt uniek, vriend, als iemand weet wat catfishing is, dan ben jij het. Je gaat toch nergens heen, hè?
Ik ga nergens heen, voor zover ik weet, maar ik was geraakt door wat hij over mij en mijn geschiedenis met catfishing te zeggen had en ik wilde het met jullie delen.

Weer een druk weekend. Vrijdag de nieuwe schijf afgemaakt. Gisteren zoon naar de universiteit verhuisd. Vanmorgen mijn buurman geholpen met het aanleggen van een voedselperceel.

Ik weet niet zeker wat er gisteravond aan de hand was, maar ik kon niet slapen. Ik ging om 23:30 uur naar bed, was om middernacht nog steeds klaarwakker, dus ik stond weer op en was de hele nacht wakker. Zou vannacht goed moeten slapen. Hopelijk.

541 - 560 of 1,016 Posts