Nog een warrige draad geboren.
Ik heb het begin van dit gesprek weggelaten en hier is het >>>Mac, bedankt voor al het werk dat je hebt gedaan om me op dit forum te onderwijzen. Ik weet dat je talloze anderen hebt onderwezen tijdens het gidsen op Lake Norman, en talloze anderen door al je werk met het schrijven van je "Catfish University" op deze site. Je zult hier enorm gemist worden.Ik heb net iets gelezen op de USCA-site, en het gaat als volgt.
''Ik heb je jaren geleden ontmoet op een Ice Bowl Tx, maar je zou je me niet herinneren. Ik was slechts een van de vele jongens die samenkwamen om de liefde te delen die we hebben voor het vissen op meerval. Weet gewoon dat veel van die gezichtsloze jongens altijd naar je opkeken voor alles wat je hebt gedaan om ons te onderwijzen en het vissen op meerval te bevorderen tot wat het nu is. Weet gewoon dat je altijd mijn grootste respect hebt gehad en zult blijven hebben!"
Ik hoop dat ze een goede verzekering hebben...De stormen die we gisteravond hadden waren behoorlijk heftig. Kerel verderop in de straat had een hele slechte nacht View attachment 341754
View attachment 341755
Ik ga nergens heen, voor zover ik weet, maar ik was geraakt door wat hij over mij en mijn geschiedenis met catfishing te zeggen had en ik wilde het met jullie delen.Ik ben het ermee eens, Mac, je bent echt uniek, vriend, als iemand weet wat catfishing is, dan ben jij het. Je gaat toch nergens heen, hè?