The cost of being Politically Correct...

Discussion in 'General Conversation' started by Phil Washburn, Aug 15, 2008.

  1. Phil Washburn

    Phil Washburn New Member

    Messages:
    7,680
    State:
    Shawnee OK
  2. kat in the hat

    kat in the hat New Member

    Messages:
    4,875
    State:
    Missouri
    That guy needs his teeth knocked out lmao. Not for what he says, but he's got unresolved mental issues. :wink:
     

  3. uttatoo

    uttatoo New Member

    Messages:
    1,797
    State:
    greatbend kansas
    i think he needs a pill or something to help him out he is way beyond stressed
     
  4. baitchunker

    baitchunker New Member

    Messages:
    1,689
    State:
    alabama
    he made a good point. you know, the point right after he stopped talking.

    he has way too much time on his hands. even if i do agree, its a big waste of $.
     
  5. jeremiad

    jeremiad Well-Known Member

    Messages:
    2,207
    State:
    Virginia
    What's wrong with y'all...you obviously have not set under one of my Sunday sermons...

    Respectfully, the Sermonator. :eek:oooh::smile2:
     
  6. Katmandeux

    Katmandeux New Member

    Messages:
    1,618
    State:
    Checotah, Oklahoma
    You mean, one of those where the preacher makes a short story long?:tounge_out:
     
  7. ozzy

    ozzy New Member

    Messages:
    3,936
    State:
    Lost Wages
    Blah, Blah, Blah, Blah, Blah, Blah, Blah, Blah. Thats all I heard.
     
  8. smitty1963

    smitty1963 New Member

    Messages:
    325
    State:
    Virginia
    WOW that guy needs to calm down a bit and get a life maybe if he went fishing more often he might relax a bit:big_smile:
     
  9. Netmanjack

    Netmanjack New Member

    Messages:
    3,734
    State:
    Ohio
    lmao, he'll never make fifty!:eek:oooh::roll_eyes::smile2::smile2::smile2:
     
  10. brother hilljack

    brother hilljack New Member

    Messages:
    7,305
    State:
    Shelbyville, TN

    Thanks for the post!
     
  11. zeboman

    zeboman New Member

    Messages:
    2,883
    State:
    Pennsylvan
    I wonder how many more rants he has in him ??? LOL
     
  12. olefin

    olefin New Member

    Messages:
    3,908
    State:
    Texas
    I never watched much of it, I think he's gone nuts.
     
  13. 223reload

    223reload New Member

    Messages:
    10,798
    State:
    Oklahoma
    I can relate to this fella,I get that pissed every now and then,Course I ain't neer as bad as I was back in my 20s:smile2:
     
  14. Baitkiller

    Baitkiller New Member

    Messages:
    1,029
    State:
    Akron, Ohio
    Oh my, he needs to cut back on the caffeine big time or he's late on his meds today!!!

    THAT AND i ALLREADY HEARD ABOUT THE SUBJECT and agree with him on that...OMG.

    :eek:oooh: