The Colts

Discussion in 'NFL Talk' started by beaneye46, Jan 28, 2006.

  1. beaneye46

    beaneye46 New Member

    Messages:
    209
    State:
    indiana
    colts are gonna go all the way next year. anyone agree?
     
  2. the_nis

    the_nis Member

    Messages:
    360
    State:
    Pittsburgh, Pennsylvania
    Sorry, but I have to disagree. Steelers are gonna win it all this year and I wouldn't doubt if they do next year as well!
     

  3. Phil Washburn

    Phil Washburn New Member

    Messages:
    7,680
    State:
    Shawnee OK
  4. Dano

    Dano New Member

    Messages:
    13,712
    State:
    Texas
    Nope.
    It will be the Cowboys and the Pats in SB 41.
    Not sure who will win it. I got a watch them play first. Guessing by QB's I would say Brady but he could be on the cowboys next year, if it was up to me. LMAO

    Is the Colts a new team starting up nect year . I've Never heard of them. Are they any good.:p
     
  5. Rainman4u2

    Rainman4u2 Guest

    OMG!!! It's to early for this. LOL!!!

    Ray
     
  6. Rockjumper

    Rockjumper New Member

    Messages:
    358
    State:
    Parker,Pennsylvania
    Colts? They never get to play the big game........
     
  7. Dano

    Dano New Member

    Messages:
    13,712
    State:
    Texas
    Aint never too early for football. LMAO

    STEELERS. LOL
     
  8. spoonfish

    spoonfish New Member

    Messages:
    3,780
    State:
    Warsaw, Mo.
    Some one delete this thread before Ryan see's it.....
     
  9. Pennsylvaniacatchaser

    Pennsylvaniacatchaser Well-Known Member

    Messages:
    11,360
    State:
    Sarver, Pa
    I agree with spoonfish - don't get Ryan started already!
     
  10. H2O Mellon

    H2O Mellon New Member

    Messages:
    3,012
    State:
    Ohio
    I would like to see the Colts go, but I think this year was the perfect situation for them. Are they going to be able to keep Edgerin James?
     
  11. screen

    screen New Member

    Messages:
    581
    State:
    Sterling, Illinois
    When you snooze you loose - it is hard to get a chance at all in this league but when you miss it you may never get back - the 85 Bears is a great example - young team that should have gone back at least one more time, but twenty years later their still trying!
     
  12. LilRyjoe04

    LilRyjoe04 New Member

    Messages:
    2,432
    State:
    Indianapolis,Indiana
    NO!!!!!!!!!!!! WHY???????????? You guys had to do it! How could you start a thread about the Colts? 13-0 and then 1 and done.......:crying: WHY?????!!!!!!!!!!
     
  13. Rockjumper

    Rockjumper New Member

    Messages:
    358
    State:
    Parker,Pennsylvania
    :p Deep breaths Ryan buddy!!! Deep Breaths!!!!LOL
     
  14. screen

    screen New Member

    Messages:
    581
    State:
    Sterling, Illinois
    It will take to the playoffs next yaer for Ryan to get over this!

    That is a true FAN!
     
  15. centralcalcat

    centralcalcat New Member

    Messages:
    1,163
    State:
    Marion, TX
    Colts could be in major trouble next year. Edge Free agent, Dwight Freeney free agent, Reggie Wayne free agent, and their kick Vanderjack is a free agent. It is going to be tough to win games with a lot of talent missing and they won't be able to resign everyone.
     
  16. Catcaller

    Catcaller New Member

    Messages:
    1,511
    State:
    SoutheastKansas
    Edge goes to Arizona?? That I guarantee made Peyton's bunghole pucker up so tight you couldn't fit a ball bearing in it! Lol
     
  17. mcwrestler

    mcwrestler New Member

    Messages:
    444
    State:
    Tennessee
    It is early for the predictions and I love the Colts (second behind the 49ers). Peyton is a class ACT, but unfortunatly he may have Marinos curse (knock on wood). He may be very good but never get the ring. This I hope does not happen. I bother a friend day in and day out about how many rings marino has compared to young and montana, and then he says Peyton is in the same boat. I hope that manning gets another shot, yet I fear they missed it.
     
  18. catseeman

    catseeman New Member

    Messages:
    1,189
    State:
    Indianapolis, Indiana
    TOO EARLY FOR THIS ._____ ITS FISHING TIME____ I am from indy but the best bumper sticker I saw last year :"GO PACERS AND TAKE THE COLTS WITH YOU" they are costing me too much now. most game days i am fishing or hunting .But to those who care for them good luck and may all your runs end in touchdowns.lol