Large mysterious fish takes down a duck....

Discussion in 'Gateway Catfishing Club' started by Pipe Rat, Dec 13, 2009.

  1. Pipe Rat

    Pipe Rat Well-Known Member

    Messages:
    3,157
    State:
    Missouri
    Last edited by a moderator: Dec 13, 2009
  2. buckdoe270

    buckdoe270 New Member

    Messages:
    704
    State:
    Overland, Mo
    Doug that was real nice of you after just getting up from a NAP :eek:oooh:
    by the way i'm awake now :roll_eyes:
     

  3. Cuz

    Cuz New Member

    Messages:
    7,241
    State:
    DeSoto, MO
    You got me u arsehole lmao I even scooted up real close to the monitor so I could see the fish eat the duck lololol
     
  4. Pipe Rat

    Pipe Rat Well-Known Member

    Messages:
    3,157
    State:
    Missouri
    Sorry guys. LMAO.:smile2::smile2: It scared the crap outta me when I found it, just thought I would share. HA HA
     
  5. olejer

    olejer New Member

    Messages:
    1,738
    State:
    Herculaneum Mo.
    Kinda Twisted --But Good
     
  6. Mr Okie

    Mr Okie New Member

    Messages:
    940
    State:
    Okla/Texas
    Well it wasn't funny and I don't think you should be putting stuff like that on the board. What if you did permanent damage to somebody. I mean there are a lot of older folks on the site and you could really hurt someone....:angry: :angry: :angry:

    So please refrain from these type of post or else...:wink: :wink: :wink:
     
  7. Kutter

    Kutter New Member

    Messages:
    5,379
    State:
    Arnold, MO
    Come to think of it, it did look a bit like you there, Scott.:crazy::wink:
     
  8. theonecatfishbob

    theonecatfishbob New Member

    Messages:
    4,100
    State:
    Wright City, Missouri
    So Scott is saying he is old and cant take surprises. Hmmmm :wink::smile2::smile2::smile2:
     
  9. hawgmaster

    hawgmaster New Member

    Messages:
    372
    State:
    SE columbu
    didnt get me :cool2: i came cross that same vid on you tube couple months ago:roll_eyes: so i knew better than to push play:wink: but ya get reps for postin it tho!!
     
  10. Jeremy Sheffey

    Jeremy Sheffey New Member

    Messages:
    2,388
    State:
    Columbus, Ohio
    you sure got me....hahahaha
     
  11. Mr Okie

    Mr Okie New Member

    Messages:
    940
    State:
    Okla/Texas
    No Bob I was referring to you and Kutter....or the Skunk Master as he is know now..
     
  12. olejer

    olejer New Member

    Messages:
    1,738
    State:
    Herculaneum Mo.
    Wellllll Bob: Thats how I read Okies post, He was concerned about old folks like himself--Why would he care about whippersnappers like us?
     
  13. theonecatfishbob

    theonecatfishbob New Member

    Messages:
    4,100
    State:
    Wright City, Missouri
    Thats the way I saw it Jer. He must be easily frightened. Didnt bother me. :wink:
     
  14. Seth

    Seth Active Member

    Messages:
    1,807
    State:
    Owensville, MO
    Damn!...I just about crapped my pants right here!
     
  15. hillbilly25002000

    hillbilly25002000 New Member

    Messages:
    847
    State:
    missouri
    i was sittin way back so it didnt get me this time doug but had i been closer i would need a change of underpants:smile2:
     
  16. Kutter

    Kutter New Member

    Messages:
    5,379
    State:
    Arnold, MO
    I watched it 3 times an still haven't seen any fish get the duck yet. Then again, I'm a bit slow. Being blind & half deaf doesn't help either. Wonder how bad a shape I'll be in when I'm as old as Scott? Then again, my having a trophy wife keeps me feelin young. Not many men are rich & handsome enough as me, to be able to marry a girl barely 16 years old.
     
  17. theonecatfishbob

    theonecatfishbob New Member

    Messages:
    4,100
    State:
    Wright City, Missouri
    I take it she was standing over your shoulder Tom.
     
  18. Cuz

    Cuz New Member

    Messages:
    7,241
    State:
    DeSoto, MO
    Lmao. Yup, she had to be right there!!!!! Lololol
     
  19. catwhisper

    catwhisper New Member

    Messages:
    456
    State:
    georgia
    my laptop almost became a airplane. then i couldn't stop laughing at the oltimers!:smile2::smile2:
     
  20. Kutter

    Kutter New Member

    Messages:
    5,379
    State:
    Arnold, MO
    Actually, she does not find reason to look over my shoulder.:cool2:

    However, I get caught looking over her shoulder all the time. After 37 years, I still like the view.:wink:

    Have no clue what this has to do with catfishing, though.