Happy Belated 53rd Birthday Ohio! (our 50th state)

Discussion in 'General Conversation' started by sal_jr, Aug 9, 2006.

  1. sal_jr

    sal_jr New Member

    Messages:
    1,390
    State:
    Ithaca, MI
    Saw this today an laughed at you Ohio boys....Again.... but mostly cause Im from Michigan. Hey, how is Toledo? Yeah... well the UP is looking pristine as ever. Interesting fact about the Upper Peninsula... it pretty but most of the time you need a jeep to get around. How is that for irony?

    -------------------------------------------------------------------------

    Aug 7 1953

    Eisenhower signs legislation retroactively granting Ohio official statehood for the previous 150 years. In 1803, apparently everyone just assumed that Ohio was a state, even though Congress had never passed legislation to that effect. The nation remained blissfully unaware of this fact until nosy historians began snooping around in preparation for Ohio's sesquicentennial.


    LOL
     
  2. catfishjohn

    catfishjohn New Member

    Messages:
    10,217
    State:
    Greenup Co. KY
    Happy late B-day Ohio!
     

  3. teaysvalleyguy

    teaysvalleyguy New Member

    Messages:
    9,751
    State:
    GC, OHIO
    Yeah, at least our state does not look like a kids mitten. LMAO
     
  4. sal_jr

    sal_jr New Member

    Messages:
    1,390
    State:
    Ithaca, MI
    That's God's handprint... and even He knows where He should and should not wear mittens. He made the place.... He knows where the refrigerator is.:wink:

    Plus, this is where He planted His hand for stability so He could sqeeze out a big ole Buckeye....:eek:oooh: creating michigan's Mexico: Ohio. Or as you guys say "The Ohio". :roll_eyes:

    Say Hi to Maurice Clarett for us will ya?:lol:

    ROTFL
    :tounge_out:
     
  5. teaysvalleyguy

    teaysvalleyguy New Member

    Messages:
    9,751
    State:
    GC, OHIO
    LMAO Sal, you are always great for a laugh brother.
     
  6. sal_jr

    sal_jr New Member

    Messages:
    1,390
    State:
    Ithaca, MI
    Tea, you know I did this thread specifically with you and loanwizard in mind. Thank God you fellas get my sense of humor.

    Have a great week brother.:wink:

    Sal
     
  7. loanwizard

    loanwizard Well-Known Member

    Messages:
    3,297
    State:
    Coshocton,
    I fail to see the humor... he said drily.....

    Gonna bet the same bet this year OSU Mich. Football?


    You know why the wind blows from south to north? Cause Mich Suc_s!

    You know whats worse than a busload of MI football players going over a cliff?

    I probably shouldn't tell you because there is sensitive folks who might not like it but I didn't make this joke up.

    Anyhow..... drumroll please.... 1 empty seat!
     
  8. sal_jr

    sal_jr New Member

    Messages:
    1,390
    State:
    Ithaca, MI
    You know what, this year I'll raise the risk on my part: Ill take :crazy: MI State over OSU... just for the laugh.

    State gets all my $ anyhow cause wifey just got out last December.
    :tounge_out:
    heh heh
     
  9. loanwizard

    loanwizard Well-Known Member

    Messages:
    3,297
    State:
    Coshocton,
    Son, that ain't risk, that's just plain silly! I thought you had a degree?!?!?!
    Oh yeah, it's a degree from a MI Uninversity... Ain't that there an oxymoron?
     
  10. teaysvalleyguy

    teaysvalleyguy New Member

    Messages:
    9,751
    State:
    GC, OHIO
    That is Gods handprint all right, he smashed a bug and now we have Michigan. LMAO
     
  11. sal_jr

    sal_jr New Member

    Messages:
    1,390
    State:
    Ithaca, MI
    ROTFL....
    Tea, I have 2 ways of answering you:


    If Ohio didnt stink so bad or the wind came from another direction maybe we wouldnt have this problem... Perhaps you oughtta scrap Fermi and open a Febreeze factory? Oh wait... its gotta work... forget it, Ohio.

    OR
    Even God knows the skeeters are unbearable here. :tounge_out: