1 piece or the whole Sears catalouge

Discussion in 'General Conversation' started by postbeetle, Apr 25, 2007.

  1. postbeetle

    postbeetle New Member

    Messages:
    6,598
    State:
    Iowa
    Cheryl Crowe recently advocated using only one piece of toilet paper when nature calls. She suggests this to save our resources and in turn save the planet Earth. Bet she's never been on a river bank at 11:00 p.m. after consuming an 18 pack of beer and 2 dishes of your brother-in-laws 2 day old creole deer chili!
     
  2. Hope

    Hope New Member

    Messages:
    1,177
    State:
    Oklahoma
    Maybe veggans don't have such issues? :eek:oooh:

    Solution = Mullen leaves - nature's t.p. :lol:
     

  3. flathead willie

    flathead willie Well-Known Member

    Messages:
    3,241
    State:
    Virginia
    One piece might work...if it was made out of Kevlar!
     
  4. BIG GEORGE

    BIG GEORGE New Member

    Messages:
    10,362
    State:
    JOISY
    Don't use any at all. Then its easy to remember how to put on your undewear. Brown in the back and yellow in the front.
     
  5. Mark J

    Mark J New Member

    Messages:
    9,407
    State:
    Four Oaks, NC
    she probally has a bidet but just aint going to tell it. That wouldnt help her
    H2O footprint.
     
  6. jdstraka

    jdstraka Well-Known Member Supporting Member

    Messages:
    4,720
    State:
    Council Bluffs, Iowa
    Name:
    John
    Big George Your Killing Me Man!!! When I Grow up I want to be JUST Like You Sir.Your crazy Iowa Brother. J.D.
    :0a27: :after_boom:
     
  7. JAinSC

    JAinSC Active Member

    Messages:
    1,514
    State:
    South Carolina
    She may have a good idea, because let's face it - it is a well known fact that women use 95% of all "bathroom tissue." So if they all cut back to 1 sheet, it could really save some trees.

    Well, now as I think about it, there may be something wrong with my 95% calculation. My brother-in-law uses at least 1/2 a roll every time he goes. (We have to stock up on tiolet paper when he comes to visit.)
     
  8. ravenloft420

    ravenloft420 New Member

    Messages:
    346
    State:
    mo
    she has way to much money for me to take anything she says seriously lol.

    I really wish celebs would stay out of politics.

    but then again if hillary clinton looked like hillary duff, I wouldnt mind so much watchin her yap off @ the mouth. the mute button is a wonderful thing:big_smile:
     
  9. Dano

    Dano New Member

    Messages:
    13,712
    State:
    Texas
    One piece toilet paper.:waaaht:

    better clip your finger nails.:oops::ah:


    LMAO BG:bad_smelly:, That just aint right.:big_smile:
     
  10. 223reload

    223reload New Member

    Messages:
    10,798
    State:
    Oklahoma
    I saw that too an I thought ....Yeah ,Right
    then she put her arm around the gal next to her EEEEWWWWW!
     
  11. jlingle

    jlingle New Member

    Messages:
    1,036
    State:
    Altus, Okl
    If Chery Crow uses one piece of toilet paper each time, then I don't care how attractive she mgiht be....... I wouldn't touch that nasty woman with a ten foot pole!!!!! Could you imagine how badly she must stink? Disgusting.

    Why do celebrities think that Americans want to hear this nonsense? Who gives a "crap" how much t.p. Cheryl Crow wants us to use? She ain't buyin' my paper, and she ain't cleanin' me up. Stay out of it, you smelly sicko!!!!
     
  12. Netmanjack

    Netmanjack New Member

    Messages:
    3,734
    State:
    Ohio
    If that were all I could use, I would get lucky every morning! lmao:eek:oooh: :big_smile: :lol: :lol: :lol:
    Seriously though, I wonder what she does once a month, to save trees! :roll_eyes: :eek:oooh: :confused2: :crazy:
     
  13. ka_c4_boom

    ka_c4_boom New Member

    Messages:
    2,252
    State:
    Bedford,Ky
    she makes enuff money she can stay home on the throne all day and night :lol:

    maybe we should do as the japanese cary our own soap and rag in a ziplok baggy in our pocket
     
  14. Wil

    Wil New Member

    Messages:
    1,746
    State:
    Minden Nebraska
    thanks for that.. good image alright!... things that make you go BUUGHH!